fredag 29 mars 2013

har tråååååkiiiiiiiiiiigt

heeejjj :*

nu har jag ju påsklov :D

så igår ville min syster sova hos mig så hon fick det men jag typ vaknade 125 gånger för hon tog upp hela sängen... hehe oså vakna vi vid typ 07:20 .....

haha men aja .. nu har jag inget o göra så tänkte göra en fylla i sak :)


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? - Tänk ut ett rekord

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?- en vägg

3. Vad var det senaste du såg på TV? - kmr inte ihåg..

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: - halv 1

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? - skriver denna ^^

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? - igår gick från bilen  o in :p

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? - fb

8. Vad har du på dig? - mjukis byxor o linne

9. Drömde du något i natt? I så fall - vad? - nee

10. När skrattade du senast? - igår i bilen

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? - tiger tavla

12. Har du sett något konstigt på sistone? - nae

13. Vad tycker du om den här utmaningen? -venne

14. Vilken var den senaste film du såg? - jadu.. ?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? - resa

16. Tycker du om att dansa? - jao

17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? - venne..

20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? - jaoo!

GLAD PÅSK :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar